ASRock ALIVENF6G-DVI GeForce6100 jaka wydajnosc

Autor: Tomek <jarod_tb_at_o2.pl>
Data: Mon 23 Oct 2006 - 15:14:36 MET DST

Witam Wszystkich.
Wlasnie sprzedalem wnetrznosci z mojego komputera i chcialbym cos zlozyc w miare
tanim kosztem myslalem o :
Płyta główna Socket AM2 ASRock ALIVENF6G-DVI (GeForce6100 VGA PCI-E SATA2)
procesor sempron 2800+
pytanie moje jest nastepujace : jak wydajna jest ta karta, ktora jest na tej
plycie glownej geforce 6100 , tzn. z jaka to karta mozna porownac. wczesniej
mialem geforca fx 5200, czy ta karta bedzie szybsza ??
Jakos nie mam przekonania co do kart zintegrowanych z plyta, chcialbym tylko
wiedziec czy pojda mi takie gry chocby jak nfs underground 2 i podobne a za 3-4
miesiace chce sobie kupic geforca 7600 bo teraz nie starczy mi na wszystko
pieniedzy. Czy to dobry pomysl z ta plyta glowna ??

Z gory dziekuje za wszelkie sugestie.