Re: [LCD] NEC 1970NX - warto?

Autor: PaPi <nazywam_sie_Subotic_at_Milan.Subotic>
Data: Mon 23 Oct 2006 - 15:19:08 MET DST

> się do grania? Teraz mam Sony na TN 16ms i smużenia w grach praktycznie
> nie ma, jak będzie na NECu? Nie chcę być zawiedziony...

Bedzie jeszcze mniej odczuwalne niz na tym TN.
Po pierwsze - poniewaz matryca S-IPS ma zupelnie inna charakterystyke (tj. mniej
odczuwa sie smuzenie)
Po drugie - bo NEC podaje niemarketingowe czasy (tj. czarny do czarnego). Inne
firmy czesto zamieszczaja czasy szary do szarego jakie duze mniej mowia o
odpowiedzi matrycy.
Aha - ten NEC powinien byc NX a nie NXp.

Wpadnij na www.mva.pl i na tamtejszym forum sobie poczytaj.

Pozdrawiam
PaPi