ładowanie systemu [lame]

Autor: AD <adamu_at_widzew.net>
Data: Sun 22 Oct 2006 - 22:09:58 MET DST

Witam. Mam taki problem, który mnie irytuje.
Podczas uruchamiania kompa wyświetlają się różne ekrany. Pierwszy ekran jest
io BIOSie, o Energy Star i takich tam, pokazuje dyski i napędy oraz symbol
płyty głównej, a także daje możliwość wejścia do BIOSa po naciśnięciu
DELete. Zwykle po tym ekranie zaczynał się ładować Windows (xp pro), ale od
jakiegoś czasu tak się nie dzieje. Pojawia się drugi ekran na którym
wyświetla się, to co poniżej przedstawiam:

MBUltra133 (PDC20276) (tm) BIOS Version 2.201020.13
(c) 1999-2001 PromiseTechnology, Inc. All right reserved.

Detecting ...

No BIOS detecting. ... (coś tu dalej ale nie zdążyłem spisać)

po czym zaczyna sie normalnie ładować windows.

Moje pytanie brzmi: czy można się tego ekranu jakoś pozbyć? Chodzi o to, że
on mnie denerwuje i wydłuża czas uruchamiania systemu. Nie da się do jakoś
wyłączyć, żeby nie sprawdzał tego, czegoś - właściwie sam nie wiem czego.
Zeby od razu przeszedł dalej do łądowania windy.
Jeśli da się to wyłączyć to proszę o podpowiedź jak.
Pozdrawiam