noiseblocker x1 - opinie

Autor: K <kurt76_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 22 Oct 2006 - 22:00:49 MET DST

w sumie podarowalem sobie arctic 2 tc, zastanawiam sie nad arctic 3 - ale to
chyba ten sam poziom (JollyRoger?) i mysle o wspomnianym noiseblockerze -
jakies opinie? nie moge zastosowac nic o wiekszej srednicy (brak miejsca)
plyta formatu flex-atx i trudne warunki - w srodku skystar 2.3, bedzie bIV i
p3/900 na orginalnym zestawie z celerona 300 w idle stabilizje sie na 50C,
przy dluzszym stresie zawieszka. srednio pracuje mi w okolicach 70-77C. jak
sie by spisywal noisebl (poza tym czy jest porownywalny do fendera jezeli
chodzi o noise?) nie ma mozlwosci zrobienia przeciagu, mam maly wentylator
wyciagajacy, ale zastanawiam sie czy nie zrobic komina przez ktory wentylator
wyrzucal by w gore cieple powietrze i tu pytanie: czy jest roznica miedzy
standardowa sytuacja czyli nadmuchiwanie na radiator powietrza i dalej went
wyciagajacy, a zasysaniem powietrza przez radiator i wyrzucanie go poza
obudowe przez komin?

pozdrawiam K