Re: Chcę kupić podzespoły i notebooka - rankingi najlepszego sprzętu

Autor: Twinsolo <twinsolo_at_wp.pl.nospam>
Data: Sun 22 Oct 2006 - 15:56:01 MET DST

> A dla mnie najbardziej wartościowy były ranking NAJLEPIEJ SPRZEDAWANYCH
> produktów. [...]

Już wcześniej Yadex wspominał o proline. A czy to aż tak wiele trudu
kosztuje
dokładniejsze przeszukanie serwisu.
W Proline jest i ranking NAJLEPIEJ SPRZEDAWANE jak i NAJLEPIEJ OCENIANE!

* NAJLEPIEJ SPRZEDAWANE są na stronie:
   http://proline.pl/shop.php?id=shopgaleria&lista=best
   Dodatkowo pod każdą kategorią masz zestawienie najlepiej
   sprzedawanych w danej kategorii. Otwierasz Aparaty Cyfrowe:
   http://proline.pl/shop.php?kat=Aparaty+Cyfrowe
   zaglądasz na dół i już wiesz że najlepiej sprzedawane są:
   Canon A430 Niebieski, A530, A700 (tak na marginesie bez sensu
   bo ja u nich wziąłem Canona A610)

* NAJLEPIEJ OCENIANE są na stronie:
   http://www.proline.pl/shop.php?id=gossipbest
   i co my tu mamy w dziale Aparaty cyfrowe:
   http://www.proline.pl/shop.php?id=gossipbest&gossipkat=APARA
   liczą to wg. jakiegoś dziwnego indeksu (chyba ze średniej ocen)
   ale warto zobaczyć który aparat ma najwięcej komentarzy :D
   mój Canon A610 średnia ocen 5,71 ale aż 29 wiadomości
   myślę że dobrze wybrałem.