laptop nowy czy uzywany (3000 pln)

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Sun 22 Oct 2006 - 14:58:03 MET DST

Witam
Przymierzam sie powoli do kupienia laptopa i pojawil sie typowy dylemat.
Nowy sredniej firmy czy uzywany porzadnej :-)
Cena cos kolo 3k pln wiec wybor jest mniej wiecej na poziomie srednio
wypasionego hp. Tak okolo centrino 1.7 (chociaz powoli pojawiaja sie juz w
tej cenie core duo) 512 MB ram jakies 60 giga dysku i sporo gadzetow typu
BT,dvd-rw,wlan,dysk sata,etc.
Jednoczesnie w podobnej cenie na allegro sa poleasingowe IBM Konfiguracja
zazwyczaj nieco slabsza (na core nie ma co liczyc, dysk zazwyczaj okolo 40
giga pata, comobo) No i jestem nieco w kropce. Jakby nie patrzec IBM to
IBM ale mimo wszystko sporo krotsza gwarancja, nieco zuzyta pewnie bateria
troche odstraszaja. Za to sa wyraznie lzejsze i nieco bardziej
ergonomiczne. Za nowym przemawia dluga gwarancja (dwa lata spokoju) i nowe
komponenty, ale z drugiej strony licze sie z tym ze moga byc nieco
slabszej klasy. Plusem sa tez nowsze i szybsze technologie, chociaz
niektore sa dla mnie wada (kto wpadl na idiotyczny pomysl montowania
wszedzie tcyh lusterkowych matryc?!). Tak wiec pytanie do wszystkich
ktorzy przez to przeszli. Na co sie ostatecznie zdecydowali? Dlaczego? I
czy majac znow ten sam wybor decyzja bylaby ta sama?
Wszelkie inne komentarze mile widziane.
Pozdrawiam

--
Jakub (JFK) Kasica