Re: Chcę kupić podzespoły i notebooka - rankingi najlepszego sprzętu

Autor: Kasandra <kasandra.kaczynska_at_NOSPAM.wp.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 20:02:42 MET DST

> * NAJLEPIEJ SPRZEDAWANE są na stronie:
> [...]
> * NAJLEPIEJ OCENIANE są na stronie:

Wielkie dzięki za wszelkie informacje.
Z tego co widzę to właśnie ProLine ma najbardziej rozbudowane takie różne
narzędzia.

Zauważyłam u nich coś jeszcze, super bajer.

Jak coś się wrzuci do koszyka to pod spodem wyświetla się informacja
jakie inne towary kupowały inne osoby razem z tym towarem.
Jak dla mnie to niezły bajer i super sprawa.