Re: SATA + U-ATA

Autor: at\ <_at_>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 23:50:04 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
> "at"@" <"45361ccf$1@news.home.net.pl

<CUT>
> -=-
>
> U mnie wyjęcie wtyczki zasilającej w jednym dysku (nie pamiętam teraz w którym)
> sprawia, że w 'boot.ini' (na ,,pozostałym dysku) należy zmienić numerek w rdisk(). :)
> No i czasami przy zabawach z partycjami muszę wystartować okrojonego WXP (bez jednego
> dysku) tylko w tym celu, aby dostać się do 'boot.ini' i o tej anomalii napisałem.

Ciekawe. Modyfikacja boot.ini też nic nie dała - pojawiły się dwa
systemy do wyboru (oba Win XP), ale po uruchomieniu z poprawnego znowu
tylko crash. Zaczyna mnie drażnić sam fakt, że nie znam przyczyny
błędu... .

Nie chcę na razie aktualizować biosu.
Chyba też porzucę dalsze eksperymenty do czasu reinstalacji windy (wtedy
  zobaczę, co mi powie jak będę chciał zainstalować system z dwoma
podłączonymi dyskami). Utrata systemu, to u mnie cały dzień reinstalacji
oprogramowania do pracy i innych takich. Szkoda ryzykować $, który się z
tym wiąże.

Dzięki wielkie jednak obu Panom za porady.

Do przeczytania!
mnemo