Re: SATA + U-ATA

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 14:48:19 MET DST

"at"@" <"45361ccf$1@news.home.net.pl

> Trzymajmy poziom i testosteron na wodzy. Zwróciłem się po pomoc, bo sam
> już nie mogę znaleźć przyczyny błędu i chętnie wysłucham każdej
> propozycji. Dam znać jak poszło, ale dyskusje na Usenecie schodzące na
> pyskówki to już przeżytek. Olejmy to :).

Laska to dziewczyna. :) Szczupła i zgrabna. Nie ma to nic z pyskówki. :)

-=-

U mnie wyjęcie wtyczki zasilającej w jednym dysku (nie pamiętam teraz w którym)
sprawia, że w 'boot.ini' (na ,,pozostałym dysku) należy zmienić numerek w rdisk(). :)
No i czasami przy zabawach z partycjami muszę wystartować okrojonego WXP (bez jednego
dysku) tylko w tym celu, aby dostać się do 'boot.ini' i o tej anomalii napisałem.

Ponoć startowy dysk otrzymuje numerek zero, ale niestety prawdą to nie jest.

Pod W9x miałem inną ciekawostkę -- JMP BSa jednego dysku kierował do systemu
znajdującego się na innym dysku.

Pełne kopie partycji z tymi systemami mam na płytach i mogą być one w tak
zwanej każdej chwili odtworzone, aby wykazać tę anomalię. Mogę też podać
same BSy lub JMPy. (JMP BSowy to trzy raptem bajty, z których ważny jest jeden)

E. :)