Re: Instalacja WIN 98 na starym komputerze.

Autor: Roman <roman_at_gazeta.pl>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 23:48:34 MET DST

> A w AMI tych wartości nie zmienia się przypadkiem kursorami (lewo i
prawo)?
> Nie ma tam jakiegoś objaśnienia? Albo czy przypadkiem ów BIOS nie jest
> zabezpieczony hasłem i możesz wejść do niego tylko w trybie "read-only"?
Nie
> dostajesz stosownego komunikatu przy próbie wejścia do setupu? Może
jakiś
> reset CMOS-u by się przydał?
>
> JoteR

Niestety kursorami też się nie da. Jedynie zmiana okien z lewego na prawe.
Hasła na biosie także nie ma.

A może ten bios jest padnięty, może bateria siadła? No ale wejść do niego
i poruszać się po nim można; dziwne to jest.

Co do dyskietki startowej to mam takową ale komp też ją pomija na starcie
i nie chce się z niej bootować.

Roman