Instalacja WIN 98 na starym komputerze.

Autor: Roman <roman_at_gazeta.pl>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 23:23:50 MET DST

Wpadł mi w ręce stary Pentium 166, 16 MB RAM, Dysk 1.5 GB.
Niestety dysk jest sformatowany (wcześniej był na nim WIN 95 i ładnie
chodził).
Próbowałem zainstalować Win 98 ale się nie da.
Po włożeniu płyty do CDromu komputer startuje i podaje komunikat:
"niewłaściwy dysk, włóż właściwy dysk i naciśnij jakiś klawisz".
W biosie (Ami) jest dziwna rzecz, bo w boot sequence jest kolejność:
A,C,SCSI. Dlaczego nie ma "D" czyli CDromu? A nawet gdyby był to nic się
nie da zmienić. Najeżdżam podświetleniem na tą kolejność wciskam enter i
nic sie nie dzieje. Zresztą w żadnej pozycji w biosie nie da się nic
przestawić np z enabled na disabled czy odwrotnie.
Włożyłem dyskietkę startową Win 98 ale tak samo zamiast startu systemu
pojawia się ten komunikat o niewłaściwym dysku.

Co właściwie jest z tym kompem i jak mu zainstalować ten windows 98?

Roman