Re: WWAN - czy przyda mi sie w polsce ??

Autor: Marcin Stankiewicz <e-mail_at_w.sigu.invalid>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 20:54:38 MET DST

Dnia Fri, 20 Oct 2006 20:44:20 +0200, Rock na pl.comp.pecet napisał(a):

> czyli jeszcze musze jakąś kartę sim do tego stosować ?? to nie jest jakiś
> nowszy standard sieci bezprzewodowych ?? i nie będę mogł z niego korzystać
> tak jak do tej pory tylko na większe odległości ??

http://en.wikipedia.org/wiki/WWAN

WWAN przy notebookach to jest określenie na modem telefonii komórkowej.

Wykupujesz usługę dostępu do Internetu taką jak np. BlueConnect czy iPlus i
masz dostęp 24/h, bez ograniczeń czasowych. Płacisz stały miesieczy
abonament i już. O wadach i zaletach tego rozwiązania poczytaj na google.pl

"Nie mówi się nigdy za długo, gdy się mówi to, co powiedzieć trzeba.
Delacroix Eugene"