Temperatura dysku w laptopie

Autor: Jelcyn <rzjelcyn_at_op.pl>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 20:47:27 MET DST

Witam,
2 tygodnie temu zainstalowalem programik ktory z S.M.A.R.T czyta temperature
dysku. Mam laptopa. Przez ten czas temperatura nigdy nie byla wyzsza niz 43
stopnie. Nie wiem czy to duzo, czy malo. Jaka temperatura jest na tyle
wysoka, ze powinienm sie zaczac bac?? Bo normalnie jak wlaczam kompa, to
dysk ma 25 stopni, ale w ciagu okolo 30-40 minut dochodzi do 40 stopni i
mniej wiecej caly czas pozniej dysk ma 40 stopni (czasem ma troszke wiecej,
ale nigdy nie mial wiecej jak 43 stopnie)

Jelcyn
www.jelcyn.com