Re: Problemy z prawidlowym uruchomieniem komputera po nocy/dluzszej przerwie

Autor: <cyberkid_at_chello.pI>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 18:31:13 MET DST

Dnia Fri, 20 Oct 2006 11:49:56 +0200, Hero napisał(a):

>Myslałem ze to problem hardwarowy ale czytając coraz częstsze posty tego
>typu zaczynam podejrzewać software
>Napisz co masz dokładnie w kompie i jakie stery jakie wersje...

Na razie mam zamiar zrobić inny eksperyment - zainstalować na osobnej
partycji gołego windowsa, bez żadnych sterowników, poprawek i tego
rodzaju rzeczy. Zobaczę, czy dalej będzie się wykrzaczał przy
pierwszym ładowaniu, czy też może będzie działał normalnie. Może uda
mi się w ten sposób dojść do tego, czy problem to hardware czy wadliwy
soft.

--
Pozdrawiam, C. [cyberkid(_a_)chello.pl@spamerom.dziekujemy.pl]
Maszyna do pisania VII generacji: ASUS M2NPV-VM | AMD 64 3500+ | 1024 MB RAM