Re: Problemy z prawidlowym uruchomieniem komputera po nocy/dluzszej przerwie

Autor: Hero <king_at_samanon.pl>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 11:49:56 MET DST

> Nie mam 100% pewności, czy opisywany przeze mnie problem ma naturę
> hardware'ową. Sprawa wygląda tak: po nocy bądź dłuższej przerwie próba
> uruchomienia systemu (Win XP SP2) kończy się niepowodzeniem, zawsze w
> tym samym momencie występuje błąd krytyczny, na BSOD pojawia się ten
> sam kod błędu (0xc0000005 0xf03ce230 0xf7913a28 0xf7913724). Gdy
> komputer popracuje przez jakiś czas to wszystko uruchamia się
> normalnie i pracuje stabilnie. Zasilacz (Chieftec 350W), płyta główna,
> procesor, pamięci - prosto ze sklepu. Co może być powodem takiego
> zachowania komputera?

ostatnio coraz częsciej czytam o podobnym problemie, albo bsod podczas
uruchamiania albo totalny freeze, dziwnym trafem rowniez mnie to zaczęło sie
przytrafiać, tzn po nocy uruchamiam kompa i po pokazaniu pulpitu mysz
normalnie działa i po chwili zatrzymuje się a komp totalnie wisi. Ponowny
reset po chwili zazwyczaj pomaga i komp juz pracuje cały dzień normalnie.

Myslałem ze to problem hardwarowy ale czytając coraz częstsze posty tego
typu zaczynam podejrzewać software
Napisz co masz dokładnie w kompie i jakie stery jakie wersje...