Re: usuniecie danych z uszkodzonego pendriva..

Autor: perszing <marcin-kowalik_at_wp.pl.pl>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 10:38:54 MET DST

Aikus napisał(a):

> 1. Smarzenie przez kilka sekund w mikrofalowce - niestety chyba odpada,
> bo juz probowalem. Ekranik o malo co sie nie zagotowal, a pendrive nadal
> wykrywa sie w systemie jako nieznane urzadzenie - znaczy, ze elektronice
> nic sie nie stalo.
> 2. Otworzenie obudowy i zalatwienie elektroniki jakims zasilaczem...
> Tylko czy ja aby _na_pewno_ w ten sposob skasuje zawartosc pamieci flash?
> 3. Zapalniczka piezo - nie skutkuje...

Zapalniczka piezo spalisz go jak polecisz iskra po elektronice, a nie po
wtyczce. Jesli zalezy ci na danych to lepiej chyba tego pendrivea
rozwalic na kawalki, niz ryzykowac oddanie go do naprawy.

Jak masz dostep do jakis izotopow promieniotworczych, to wystarczy
polozyc pendriva przy takim izotopie na jakis czas. Promieniowanie
uszkodzi zawartosc pamieci.

--
www.vrzeczpospolita.pl