Re: Zabezpieczenie kompa przed wilgocia i zimnem

Autor: ZZ <someone_at_indigo.ie>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 10:19:34 MET DST

> Jak ma wentylator w zasilaczu to musi gdzies powietrze wciągac - pewnie z
> przodu.Spraw aby nie dostawało się tam zbyt mokre/zanieczyszczone zbyt

dokladnie - przewidziec w obudowie jeden wlot powietrza, umiescic tam
wiatrak ktorey wciaga powietrze do obudowy i polaczyc go nawet rura z gazety
do miejsca gdzie jest suche "domowe" powietrze (np. drzwi na schody)

> mocno powietrze a resztą sie nie martw. NIe ma sensu okladac go
> czymkolwiek
> - jesli jest ogólna wilgoc to tym jej nie zmienisz - u mnie na strychu
> jest

mozna go pozaklejac tasma klejaca w miejscach ktorymi moglby wciagac
"strychowe" powietrze, o temperature bym sie nie martwil, jak bedzie
szczelny
to w srodku sam sobie wygeneruje odpowiedznia atmosferke

Zz