Re: Plaski monitor a karta graficzna

Autor: berton <bertonu_at_gmail.com>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 10:18:36 MET DST

Dnia Fri, 20 Oct 2006 09:27:34 +0200, Dzid napisał(a):

Witam,

> Generalnie: tak, maje te same wtyczki (analogowe VGA). Ale... ale LCD
> miewaja tez wejscie DVI. Skoro piszesz, ze zalezy Ci na oczach i kupuejsz
> LCD, to radze kupic porzadny LCD z taki wlasnie wejsciem i karte graficzna w
> pececie z takim wyjsciem. Roznica jest zauwazalna 'golym okiem'.

Z tym gołym okiem to bym nie przesadzał. Mam LCD 1930P podłączony dwoma
kablami z ATI 9520. Przełączenie się w monitorze praktycznie nie zmienia
nic w wyglądzie. Podłączałem też dwa identyczne LCD 17 LG jeden na D-Sub a
drugi DVI i stały obok siebie - jak wyżej: brak różnicy. Pewnie są karty co
dają cienki obraz, ale bez przesady z tymi kolorami, LCD nie potrafi
wyświetlić całej palety barw i ludzie z tym żyją nawet o tym nie wiedząc.

berton