Re: Zabezpieczenie kompa przed wilgocia i zimnem

Autor: jack <shineme-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 09:22:24 MET DST

Dnia Fri, 20 Oct 2006 06:54:00 +0200, J.M.Oizo napisał(a):

> Witam wszystkich razem i kazdego z osobna :):
>
> Złozyłem sobie maly serwerek.
> P200MMX , płyta z wszystkim wbudowanym i dysk 15GB.
>
> Umiejscowiłem to na strychu zeby mi nie warczało.
> Strych jak to w starych domkach jednorodzinnych jest nieocieplony - a jako
> ze zbliza sie zima , wiec staje sie tam zimno - oraz wilgotno.
>
> Jak zabezpieczyc ten serwerek???? obłozyc go moze czyms???
>
> Czekam na wasze jakies pomysły.
>
> Dzieki i pozdrawiam

Jak ma wentylator w zasilaczu to musi gdzies powietrze wciągac - pewnie z
przodu.Spraw aby nie dostawało się tam zbyt mokre/zanieczyszczone zbyt
mocno powietrze a resztą sie nie martw. NIe ma sensu okladac go czymkolwiek
- jesli jest ogólna wilgoc to tym jej nie zmienisz - u mnie na strychu jest
raczej zimno i sporo kurzu - wiec ustawilbym go tak aby nie ciagnał zbyt
wiele tego kurzu tzn nie na samej posadzce - i moze nakryłbym czyms
(kartonem).To jest slaby sprzet wiec nie martwiłbym się zbytnio i inne
parametry.