Zabezpieczenie kompa przed wilgocia i zimnem

Autor: J.M.Oizo <Spam>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 06:54:00 MET DST

Witam wszystkich razem i kazdego z osobna :):

Złozyłem sobie maly serwerek.
P200MMX , płyta z wszystkim wbudowanym i dysk 15GB.

Umiejscowiłem to na strychu zeby mi nie warczało.
Strych jak to w starych domkach jednorodzinnych jest nieocieplony - a jako
ze zbliza sie zima , wiec staje sie tam zimno - oraz wilgotno.

Jak zabezpieczyc ten serwerek???? obłozyc go moze czyms???

Czekam na wasze jakies pomysły.

Dzieki i pozdrawiam