Re: Problem z HDD MAXTOR SATA

Autor: Mr_Black <black777_at_gazetawytnijto.pl>
Data: Thu 19 Oct 2006 - 21:09:38 MET DST

Dnia Thu, 19 Oct 2006 19:20:30 +0200, Michal Kawecki napisał(a):

> To zależy co chcesz osiągnąć. Dysku już raczej nie naprawisz. Dane możesz
> próbować odzyskać podpinając go jako drugi dysk pod inny system z użyciem
> darmowego PC Inspector File Recovery http://www.convar.de , płatnego Ontrack
> Easy Recovery lub innego podobnego oprogramowania.

Przy małej ilości błędnych sektorów jakoś HDD Regenarator dawał radę,
przynajmniej częściowo naprawić. Sądziłem, ze i tym razem coś się da tym
zrobić. Dlatego zapytałem,określając chyba dość jasno sytuację. Głównie
chodzi o odzyskanie zdjęć, a dysk potem może padać. Podłączając go jako
drugi, sprawny windows również nie chce się załadować, spróbuję uzyć
Ontrack'a bootowalnego z płytki. Bo low format to już ewentualnie potem,
mimo że nie wiem czy to coś da.
Dzięki za próbę pomocy w mojej sprawie.