Re: Problem z HDD MAXTOR SATA

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 19 Oct 2006 - 19:20:30 MET DST

Użytkownik "Mr_Black" <black777@gazetawytnijto.pl> napisał w wiadomości
news:1fv6iql3lj85x.wdedi4pfuze4$.dlg@40tude.net...

> Nikt nie wie? Czy nie warto odpowiadać? Cóż, dzięki.

To zależy co chcesz osiągnąć. Dysku już raczej nie naprawisz. Dane możesz
próbować odzyskać podpinając go jako drugi dysk pod inny system z użyciem
darmowego PC Inspector File Recovery http://www.convar.de , płatnego Ontrack
Easy Recovery lub innego podobnego oprogramowania.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/