Re: Problem z HDD MAXTOR SATA

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 19 Oct 2006 - 21:22:03 MET DST

Użytkownik "Mr_Black" <black777@gazetawytnijto.pl> napisał w wiadomości
news:13ad1g1al0t10$.4305vmnjqdw8$.dlg@40tude.net...

> Przy małej ilości błędnych sektorów jakoś HDD Regenarator dawał radę,
> przynajmniej częściowo naprawić. Sądziłem, ze i tym razem coś się da tym
> zrobić.

HDD Regenerator potrafi naprawiać jedynie sektory uszkodzone sofware'owo, a
nie fizycznie. A tutaj najprawdopodobniej został uszkodzony sam nośnik.
Można by się jeszcze upewnić przyglądając się wskazaniom SMART.

> Dlatego zapytałem,określając chyba dość jasno sytuację. Głównie
> chodzi o odzyskanie zdjęć, a dysk potem może padać. Podłączając go jako
> drugi, sprawny windows również nie chce się załadować, spróbuję uzyć
> Ontrack'a bootowalnego z płytki.

Zmień ID partycji na jakiś inny albo w ogóle usuń wpis o partycji z tabeli
partycji. Wówczas system się załaduje, bo jej nie zobaczy. A Ontrack sobie
poradzi.

> Bo low format to już ewentualnie potem,
> mimo że nie wiem czy to coś da.
> Dzięki za próbę pomocy w mojej sprawie.

LLF podobnie jak HDD Regenerator pousuwa wszystkie bady software'owe, ale
bady fizyczne pozostaną.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/