Re: x800GTO / x800XL -> jak podniesc napiecie?

Autor: NashVeh <piotrekagnieszka_at_tlen.pl>
Data: Thu 19 Oct 2006 - 21:45:58 MET DST

Tomasz Maciąg wrote:
> To zależy w jaki sposób jest ustalane napięcie pracy procesora karty.
> Ja miałem 850pro, więc jest spora szansa, że u ciebie będzie podobnie.
> Przyjrzyj się dokładnie płytce drukowanej, u mnie był jeden układ
> FAN5240 który ma podłączonych 5 rezystorów - one decydują jakie
> będzie napięcie zasilania procesora karty. Jeśli tak jest, daj znać
> to wyślę dalsze instrukcje, bo modować warto :)

Hej, nie zauwazylem, patrzylem, ja mam karte na R430 (proc z PCIE
plus mostek RAILO tlumaczacy rozkazy na AGP) jak miales x800pro
to napewno na R420 albo R481, wiec to defakto rozne karty.

Mnie dziwi jedno, na linku ponizej masz obrazek z tego jak mialem
podkrecone poprzednie GTO i terazniejsze na bazie XL.
Dziwne jest to, ze tamta karte naprawde mozna bylo niessamowicie
krecic a tej prawie wcale :]
http://www.dziwna.neostrada.pl/porownanie.png

Pozdrawiam