Re: Czy "zbyt szybki" procesor ruszy?

Autor: axell <axell_at_op.wywalto.pl>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 19:40:47 MET DST

> Obsłuży w wersji 3.1 na P4X266A. Ja mam wersję 1.0 na P4X266.
> To jest właściwa tabela dla mojego modelu:
> http://www.ecsusa.com/support/table_p4_400.html

> mnożnika
>
> Ha! No właśnie, więc procesor będzie chciał wymusić mnożnik 25 albo 26,
> albo jeszcze jakiś inny, w zależności od swoich parametrów. Ale co w tej
> sytuacji zrobi płyta, tudzież jej bios, kiedy otrzyma żądanie, które
> jest "poza skalą"? Wystartuje z maksymalną częstotliwością, gdzieś w
> połowie skali, a może w ogóle nie wystartuje? Nie pytam o to co zrobi
> [...]

A co ma zrobic biedna plyta skoro silnik (procesor) bedzie chodził szybciej
to nie spowolni go a podczas startu systemy i tak jest spora szansa ze
przeliczy dobrze, lub przynajmniej pokaze zblizone wartosci, a jesli nawet
nie to chyba nie robi Tobie róznicy co bedzie bios pokazywał przez te kilka
sekund.

pozdr axell