Re: przerwania

Autor: :\) <WYTNIJ_zdrada966_at_o2.pl>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 19:30:19 MET DST

> Były SB w których IRQ i inne ustawiało się zworkami, oraz jeszcze inne
> ustawiane software'owo (DOS)

zworek nie ma.

jak bede dalej pisac, to sie zrobi juz na pewno ntg.
nie wiem jak to w dosie sprawdzic, bo komputer nie ma stacji dyskow, a na
twardym tylko jedna partycja ntfs z xp. wiec wpisanie w autoexecu "set
blaster" itp wg mojej wiedzy odpada.

wypadalo by chyba usunac jakos wszystko na temat tej karty i od nowa
zupelnie zainstalowac, bo za kazdym razem jest juz co innego...
tylko jak?