Re: Czy "zbyt szybki" procesor ruszy?

Autor: Marcin <mšćg_at_gšdów.wršcłšw.pl>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 18:34:38 MET DST

news:eh5di8$32s$1@atlantis.news.tpi.pl

> http://www.ecsusa.com/support/table_p4.html
> tu pisze że ta płyta obsłuży P4 na FSB 533 MHz.

Obsłuży w wersji 3.1 na P4X266A. Ja mam wersję 1.0 na P4X266.
To jest właściwa tabela dla mojego modelu:
http://www.ecsusa.com/support/table_p4_400.html

> Mnożnika nie da się zmienić.

Ha! No właśnie, więc procesor będzie chciał wymusić mnożnik 25 albo 26,
albo jeszcze jakiś inny, w zależności od swoich parametrów. Ale co w tej
sytuacji zrobi płyta, tudzież jej bios, kiedy otrzyma żądanie, które
jest "poza skalą"? Wystartuje z maksymalną częstotliwością, gdzieś w
połowie skali, a może w ogóle nie wystartuje? Nie pytam o to co zrobi
*moja* płyta, tylko czy ktokolwiek próbował czegoś takiego na sprzęcie,
do którego miał dostęp.
Pozdrawiam

--
Marcin