Re: przerwania

Autor: sTav <marmro9_at_o2.beztego.pl>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 20:32:31 MET DST

Użytkownik ":)" <WYTNIJ_zdrada966@o2.pl> napisał w wiadomości
news:eh5oba$13k$1@inews.gazeta.pl...

> zworek nie ma.
>
> jak bede dalej pisac, to sie zrobi juz na pewno ntg.
> nie wiem jak to w dosie sprawdzic, bo komputer nie ma stacji dyskow, a na
> twardym tylko jedna partycja ntfs z xp. wiec wpisanie w autoexecu "set
> blaster" itp wg mojej wiedzy odpada.

REM Poniższy wiersz włącza obsługę karty Sound Blaster 2.0 na NTVDM.
REM Polecenie, które ustawia środowisko BLASTER, jest następujące:
REM SET BLASTER=A220 I5 D1 P330
REM gdzie:
REM A określa bazowy port We/Wy karty sound blaster
REM I określa wiersz żądania przerwania
REM D określa 8-bitowy kanał DMA
REM P określa bazowy port We/Wy MPU-401
REM T określa type karty sound blaster
REM 1 - Sound Blaster 1.5
REM 2 - Sound Blaster Pro I
REM 3 - Sound Blaster 2.0
REM 4 - Sound Blaster Pro II
REM 6 - Sound Blaster 16/AWE 32/32/64
REM
REM Domyślna wartość to A220 I5 D1 T3 i P330. Jeśli któryś przełącznik
REM nie zostanie określony, użyta będzie wartość domyślna. (UWAGA,
REM ponieważ wszystkie porty są wirtualne, podane tu informacje nie muszą
REM odpowiadać prawdziwemu ustawieniu sprzętu.) NTVDM obsługuje tylko
kartę
REM Sound Blaster 2.0. Jeśli przełącznik T jest określony, musi on być
REM ustawiony na wartość 3.
SET BLASTER=A220 I5 D1 P330 T3

(plik Autoexec.nt w XP)

--