Re: Tusze do PIXAM ip3000 - jakość i odwzorowanie kolorów

Autor: ppview <prezentacje_at_op.pl>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 18:34:41 MET DST

slaka(ANTISPAM) wrote:

> Jakie są Wasze doświadczenia z tuszami i papierami foto. Jaka kombinacja
> daje najlepsze wyniki. Chodzi mi o to aby zdjęcie kontrolne, które
> zawiera oprócz kolorów szare pasy o różnym natężeniu było najbardziej
> neutralne - aby szary był szary a nie niebieski, brązowy, czy zielony.
> Jak to wygląda przy tuszach oryginalnych na podanych przeze mnie
> papierze GP401?

_Najlepsze_ wyniki (kolorystyczne) w takiej sytuacji daje niestety tylko
kombinacja typu drukarka + spektrofotometr, smutne (za względu na ceny
tych ostatnich) ale prawdziwe.. A jeśli planujesz drukować coś innego
niż gotowe tablice kontrolne i już obrobione zdjęcia to dochodzi jeszcze
konieczność kalibracji samego monitora.

Co do przyzwoitych _jakościowo_ zamienników Canon BCI-3e/6e z "dolnej
półki cenowej" - przyjemnie wspominam DeskType.

> Pozdrawiam,
> Sławek

Pozdr.