Re: X-Fi RCA SoundBlaster Final1ty

Autor: Tomek <tomway_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 09:08:28 MET DST

> Ze co ? Masz na wyjsciu z karty zakodowany sygnal 7.1 ? Piszac zakodowany
> mam na mysli zakodowany przez
> komputer/karte muzyczna np. z gry, a nie przepuszczony bez zadnej obrobki
> dvd, bo to potrafi prawie kazda

Tak, dzwięk z gier!
Co prawda były pewne problemy (np. czasami lekkie szarpanie), których nie
było, jak dzwięk szedł przez wyjścia analogowe, ale nie jestem przekonany
czy były związane ze sterownikami lub kartą.
Pomijając to dzwięk był identyczny na obu łączach. Grałem w ten sposób np. w
Battlefield 2

Mam dekoder Creativa i o to może chodzić. Może macie jakieś problemy z
kompatybilnością.

TM