Re: X-Fi RCA SoundBlaster Final1ty

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Tue 17 Oct 2006 - 16:06:58 MET DST

"Tomek" <tomway@poczta.onet.pl> wrote in message
news:eh2nsj$9j7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> takiego
> A niby dlaczego?!
> Mam Audigy 2 ZS i jakoś nie mam z tym problemu, do 7.1 włącznie.

Ze co ? Masz na wyjsciu z karty zakodowany sygnal 7.1 ? Piszac zakodowany
mam na mysli zakodowany przez
komputer/karte muzyczna np. z gry, a nie przepuszczony bez zadnej obrobki z
dvd, bo to potrafi prawie kazda
zintegrowana karta muzyczna na mobo.
Zreszta nadal nie wiem o co tworca watku sie pytal, jesli chodzilo mu o
sygnal 5.1 i wiecej z filmow czy muzyki to
nie bedzie mial z tym problemu jak w sterownikach karty ustawi aby
przepuszczala sygnal wyjscie. Jesli natomiast
chce miec dziwiek 3d generowny na zywo np. z gier i ten sygnal podawac na
ampli poprzez wyjscie karty muzycznej
to musi poszukac czegos lepszego od creativa.

Daniel