Re: Notebook Benq S61

Autor: Foyle <goldiox_at_gazeta.pl>
Data: Tue 17 Oct 2006 - 19:55:09 MET DST

slawomir.bandzerewicz@gmail.com napisał(a):

> Niby tak .. ale jak sie wydaje kase to fajnie żeby to sie jakoś
> prezentowało :D

Muszę przyznać, że nawet mi sie podobał :-) Sprawia wrażenie solidnej
konstrukcji.

> Wymieniłem wczoraj kość na inna i wygląda na to, że problemy
> ustąpiły. Co prawda w Viscie raz pokazaly mi sie male artefakty ...
> ale to chyba raczej wina RC2 a nie pamięci. Od wczoraj żadnych
> zwisów ani restartów.

Oby tak dalej.

> No - na Asusa czy Toshibe to trzebaby jeszcze jakis 1kzl dołożyć...

Przynajmniej.

> Ja kupiłem w Katowickim Pronoxie za 2959+VAT ktoren oczywicie mam
> zamiar odliczyć ;-) Wiec jak na te parametry to całkiem dobra cena.

Czy w Twoim sprzecie jest tuner DVB-T? Tutaj jest:
http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-BenQ-Joybook-S61.1484.0.html. W
kompie, który ogladałem nie było. Troche ostudziło to mój entuzjazm ;-)

Pozdrawiam,
Foyle