Re: Notebook Benq S61

Autor: <slawomir.bandzerewicz_at_gmail.com>
Data: Tue 17 Oct 2006 - 21:58:14 MET DST

Foyle wrote:

> Oby tak dalej.

Dzisiejszy dzień również stabilny więc myśle, że to wina tej
pamięci - chociaż w innym kompie ona sama chodzi OK ... więc się
nie zgrała z tą fabryczną chyba.

> Czy w Twoim sprzecie jest tuner DVB-T? Tutaj jest:
> http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-BenQ-Joybook-S61.1484.0.html. W
> kompie, który ogladałem nie było. Troche ostudziło to mój entuzjazm ;-)
Niestety nie - w miejscu gdzie powinno byc gniazdo anteny jest
plastikowa zaslepka ;) . Z tego co słyszałem to polska edycja niema
tunera. Zresztą i tak niemam gdzie ogladac naziemnej DVB ... ;)

Po drugim dniu w terenie moge potwierdzic czasu pracy na bateri -
3,5-4h Co prawda przy włączonym Batery Saving ... ale przy tym procku
nawet najwolniejsze taktowanie wystarcza do normalnej biurowej pracy.

Pozdrawiam,
Sławek