Re: Notebook Benq S61

Autor: <slawomir.bandzerewicz_at_gmail.com>
Data: Tue 17 Oct 2006 - 08:27:00 MET DST

Foyle wrote:

> Tak zetknąłem sie z opinią, że sprzęt jest stosunkowo głośny :-(
> Potrzebuje go min. do czytania dokumentacji wieczorami.
Sam dysk nie przeszkadza w nocy w pracy ...tylko to jego drzenie mnie
bardizej denerwuje. Jak położe na nim ręce to czuje wibracje ... nie
koniecznie pozytywne :D

> Pal licho wygląd...ma działać a nie wyglądac :-)
Niby tak .. ale jak sie wydaje kase to fajnie żeby to sie jakoś
prezentowało :D

> Kostka 512 MB juz czeka dołożenie. Mam nadzieje, że u Ciebie pomoże
> wymiana a nie okaże się, że ciężko dopasować drugą kość albo jest
> uszkodzony drugi slot.
Wymieniłem wczoraj kość na inna i wygląda na to, że problemy
ustąpiły. Co prawda w Viscie raz pokazaly mi sie male artefakty ...
ale to chyba raczej wina RC2 a nie pamięci. Od wczoraj żadnych
zwisów ani restartów.

> Aristo w ogóle nie brałem pod uwagę, myślałem o Asusach ale trochę
> szkoda mi kasy ;-)
No - na Asusa czy Toshibe to trzebaby jeszcze jakis 1kzl dołożyć...

> Jestem pod wrażeniem, że chciało Ci sie tyle pisać i podzieliłeś sie
> spostrzeżeniami. Bardzo dziękuję !!!
Sam miałem dylemat co wybrać więc wiem co to za uczucie :-)

> Hehe oczywiście coraz trudniej mi podjąć ostateczną decyzję ale mam
> nadzieję, że jutro się to zmieni. Wysłałem wczoraj list z zapytaniem o
> dostępność w Wawie przez formularz na benq.pl. Dzisiaj po południu
> dzwoni człowiek z dystrybucji Benq z konkretną propozycją obejrzenia
> sprzętu jutro w Wawie w siedzibie jednego ze sklepów internetowych :-)
> Duży plus mają u mnie za szybkie działanie i podejście do klienta.
Ja kupiłem w Katowickim Pronoxie za 2959+VAT ktoren oczywicie mam
zamiar odliczyć ;-) Wiec jak na te parametry to całkiem dobra cena.

Pozdrawiam