Re: Monitor i dwa kompy

Autor: Johnny <moja_ocena_at_gazeta.pl>
Data: Tue 17 Oct 2006 - 15:13:16 MET DST

Dnia Tue, 17 Oct 2006 12:18:01 +0200, ppview napisał(a):

> ad a - jeśli jeszcze nie korzystasz z DVI to poważnie zastanów się nad
> "upgrade'em" sprzętu. Obraz w większości przypadków jest zdecydowanie
> lepszy - co wydaje się szczególnie być "marnowaniem potencjału" jeśli
> panel jest dobry.

Wiem, rozumiem, ale ten komputer jest malo uzywany i poki co inwestycja
bylaby po prostu zbytkiem. I tylko szkoda mi, ze monitor sie marnuje a ja
musze patrzec na matryce laptopa, ktora jest po prostu szmelcem (mimo, ze
to niby marka - HP).

> ad b - wystarczy zwykły przycisk "source/set" (ten od autodostrajania
> sygnału na analogowym D-Sub), ciężko chyba znaleźć monitor LCD który by
> go nie miał (pomijam "dziwy" w stylu softowo sterowanych Samsungów
> "bezprzyciskowych"). Generalnie - bardzo wygodne w użyciu.

Niestety to wlasnie jeden z takich Samsungow, konkretnie SM 173p+.

pzdr
Johnny