Re: Notebook Benq S61

Autor: Foyle <goldiox_at_gazeta.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 22:35:30 MET DST

slawomir.bandzerewicz@gmail.com napisał(a):

> Moje wady S61:
> - dysk szumi dość głośno ... dodatko caly komp deikatnie drży
> kiedy dysk się kręci)

Tak zetknąłem sie z opinią, że sprzęt jest stosunkowo głośny :-(
Potrzebuje go min. do czytania dokumentacji wieczorami.

> - paskudne kontrolki - swiecą mocnym niebieskim światłem - w nocy
> dają tak po oczach ... że musiałem pozaklejać je częściowo
> niezastąpioną taśmą klejącą ... :D

Trzeba bedzie skopiowac patent ;-)

> - klawisze touchada - jeden znich jest jakby zapadnięty - oba klawisze
> nie są na jednej powierzchni tylko lezy jest jakby niżej ...
> - ogólny wygląd ... mi się nie pododba .. ale to kwestia gustu :)

Pal licho wygląd...ma działać a nie wyglądac :-)

> Po zakupie od razu dołożyłem mu drugą kość 512 ... i komp zrobił
> się bardzo niestabilny - Windows XP i Vista zaczeły się wieszać z
> artefaktami na ekranie - dzisiaj postaram się wymienić tę kość to
> się okaże czy to jej wina czy po prostu jest grymaśny ...

Kostka 512 MB juz czeka dołożenie. Mam nadzieje, że u Ciebie pomoże
wymiana a nie okaże się, że ciężko dopasować drugą kość albo jest
uszkodzony drugi slot.

> Jeśli chodzi o wydajność to nie narzekam - 2x1.66 robi swoje. z 1G
> RAMu Vista RC2 smiga nia nim aż miło patrzeć - z 512M za dużo mieli
> dyskiem i nie niema Aero.
>
> Podsumowując gdyby ten Aristo miał taki aku jak Benq to bym się ani
> chwili nie zastanawiał ale dla mnie laptop musi być przenośny więc
> na baterii musi pracować znacznie dłużej.

Aristo w ogóle nie brałem pod uwagę, myślałem o Asusach ale trochę
szkoda mi kasy ;-)

> Jakby co to pisz co jeszcze Cię interesuje.

Jestem pod wrażeniem, że chciało Ci sie tyle pisać i podzieliłeś sie
spostrzeżeniami. Bardzo dziękuję !!!

> Pozdrawiam i życze miłego wyboru ;-)

Hehe oczywiście coraz trudniej mi podjąć ostateczną decyzję ale mam
nadzieję, że jutro się to zmieni. Wysłałem wczoraj list z zapytaniem o
dostępność w Wawie przez formularz na benq.pl. Dzisiaj po południu
dzwoni człowiek z dystrybucji Benq z konkretną propozycją obejrzenia
sprzętu jutro w Wawie w siedzibie jednego ze sklepów internetowych :-)
Duży plus mają u mnie za szybkie działanie i podejście do klienta.

Serdecznie pozdrawiam,
Foyle