Re: Nagrywarka DVD do domu, kto spełni kryteria?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 20:23:31 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> To coś, co klei oba krążki -- to niestety ów barwnik...
> W CDR/RW barwnik musiał jedynie utrzymać sam siebie i ,,pazłotko''...

Ale te krążki są chyba sklejone/zgrzane również tam, gdzie barwnika nie
ma, czyli przy brzegach i otworze. :)

> Wracając do MO: Do dnia dzisiejszego egzystują dyszczki MO 2.5" o pojemności
> około 150 MiB. A czy istnieją też stosowne napędy MO do tych dyszczków, które
> można by podłączyć do ,,komputera'' inaczej, niż tylko poprzez łącze AUDIO? :)

Kiedyś był pomysł wykorzystania minidisców w roli nośników danych
komputerowych, ale sprawa szybko umarła. Trochę jak z zipetkami czy
LS-120... :( Nie wiem czy i ile takich napędów wypuścili, może się kupi
z drugiej ręki...
Jeśli jednak mowa o o MO, to nie lepiej już jakieś profesjonalne
rozwiązanie z Allegro o pojemności > 600 MB? ;)

# /George Orwell - Rok 1984/