Re: Plyta glowna pod 939

Autor: mookie <mookie_at_epf.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 19:30:09 MET DST

cyberkid@chello.pI napisał(a):
> Niestety, mój komputer najwyraźniej dogorywa (resety podczas ładowania
> systemu, szczególnie gdy komputer jest, że się tak wyrażę, zimny),
> pora więc rozglądnąć się za jakąś nową platformą.
>
> Szukam zapewniającej stabilną pracę płyty głównej do AMD 939. Ponieważ
> nie jestem graczem, a dysponuję dosyć ograniczonym budżetem, więc
> płyta powinna mieć zintegrowaną grafikę (do zastąpienia w przyszłości
> czymś bardziej wydajnym na PCI-E). Budżet przewidywany na płytę to ok.
> 600 zł. Jakie pamięci powiniem dokupić do takiej płyty.
>
> Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.

Plyta za 600 na s939 zl to zdecydowanie sprzet z gornej polki, a takie
raczej nie posiadaja zintegrowanej k. graficznej. Jesli chcesz kupic
niedroga i stabilną plyte to polecam Asusa np. A8N-E, kosztuje 300 zl
i jest dosyc bogato wyposazona. Do tego dokupic niedroga grafike na
pci-e np. GF6200 i zamkniesz sie w 450-500 zl. Jesli nie chcesz kupowac
grafiki na pci-e i masz stara z agp to mozesz kupic plyte Asrock
939dual-sata2 (lub nieco nowszy model 939dual-vsata) na chipsecie ULI,
jest to chyba jedyny udany i chwalony produkt asrocka, kosztuje 220 zl
i w przyszlosci bedziesz mogl wsadzic do niej karte na pci-e nie
martwiac sie ze straci na wydajnosci.

--
Pozdrawiam, r.