Monitor LCD LG L1970HQ - coś nie tak

Autor: Ibanez <mail.usun_at_usun.ibanez.art.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 19:52:15 MET DST

upiłem monitorek LG L1970HQ i jakoś dziwnie się zachowuje.
Jak patrze na niego centralnie to pasek dalny windowsa jest jasna (za jasny
troche) a gorny pasek okna jest za ciemny , troche zielonkawy nawet, Tak
jakby nie dał się pod optymalnym kątem partzeć na matrycę żeby cała od góry
do dołu miala optymalne wyświetanie. Zaobaczyłem w paramtrach - kąt 160 st -
to chyba standard, zreszta ten monitor to jest z troche wyższej półki i
jestem lekko zawiedzony. A może jest uszkodzony?? Poradźcie coś.