Plyta glowna pod 939

Autor: <cyberkid_at_chello.pI>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 17:23:46 MET DST

Niestety, mój komputer najwyraźniej dogorywa (resety podczas ładowania
systemu, szczególnie gdy komputer jest, że się tak wyrażę, zimny),
pora więc rozglądnąć się za jakąś nową platformą.

Szukam zapewniającej stabilną pracę płyty głównej do AMD 939. Ponieważ
nie jestem graczem, a dysponuję dosyć ograniczonym budżetem, więc
płyta powinna mieć zintegrowaną grafikę (do zastąpienia w przyszłości
czymś bardziej wydajnym na PCI-E). Budżet przewidywany na płytę to ok.
600 zł. Jakie pamięci powiniem dokupić do takiej płyty.

Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.

--
Pozdrawiam, C. [cyberkid(_a_)chello.pl@spamerom.dziekujemy.pl]
Maszyna do pisania generacji V/V: Soltek SL-75KAV | AMD XP 2000+ | 768MB RAM