Re: Athlon X2

Autor: Leszek K <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 17:20:39 MET DST

Dnia Mon, 16 Oct 2006 08:05:10 +0200, norman napisał(a):

> Mam taki sobie sprzęcik jak w sigu. Planuje zmienic w nim procka. No właśnie
> czy pójdzie na nim Athlon X2? I czy skok wydajnosci bedzie duzy?Mysle o
> Athlon 64 X2 4200+ chodzi o gry i konwertowanie avi2dvd. Jakies sugestie?

Spokojnie pójdzie, aczkolwiek z podkręceniem spore problemy. Przetwornica
tylko 3-fazowa przy x2 zaczyna mięknąć. Z resztą w nowych biosach (od 1012)
jak wykryje dwujajowca ogranicza vcore do 1,5. Jeżeli chodzi o wydajność to
po przejściu z 3000+ na 3800 x2 konwersja mpg2divx przyspieszyła o jakieś
25%. No i zostaje kupa mocy procesora wolna. Można spokojnie pracować na
komputerze zapominając, że w tle intensywnie mieli.