Re: zmiana procesora w laptopie

Autor: Yoile <yole_at_konto.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 11:57:14 MET DST

Marian Stopa wrote:

> nie znam sie ale prawa rynku sa takie ze jak rosnie zapotrzebowanie, a
> produkcja jest stala to ceny rosna, a nie zmniejszaja sie ;)
> Co do wymiany procesora, to raczej samemu sie tego nie zrobi, wprawdzie nie
> rozbieralem notebooka, ale sadze ze dla oszczednosci miejsca procesor jest
> tam po prostu wlutowany, wiec samemu nie da sie go wymienic, a serwis
> zaspiewa taka cene ze latwiej kupic nowego.
>
> --
> stopczyk

pracowałem przez pewin czas w sklepie komputerowym i wiem , ze nie ma
sensu kupowania jakiejs nowej technologi na hura jak się pojawi bo
wtedy ceny są największe i wychodzi najwięcej wadliwych towarów 2)
co do procesora to tez nie do konca jest prawda ,ze jest wlutowany
(przynajmniej moja toshiba tak nie miała a z tego co wiem to hp też
nie ma). Widziałem w hurtowniach procesory mobilne sprzedawane osobno
wiec to potwierdza moje przypuszczenia
pozdrowienia Yoile MCP & ACE