Re: zmiana procesora w laptopie

Autor: Marian Stopa <stopczyk_at_post.home.pl>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 09:24:45 MET DST

Dnia 10 Oct 2006 00:14:42 -0700, Yoile napisał(a):

> Ja bym poczekał jeszcze do grudnia ponieważ w grudniu ceny sprzętu
> tanieją (jest to spowodowane tym ze są święta ) . Generalnie
> każdą technologie powinno się kupować jakies 3-4 miesiące po
> wprowadzeniu ze względu własnie na cene
nie znam sie ale prawa rynku sa takie ze jak rosnie zapotrzebowanie, a
produkcja jest stala to ceny rosna, a nie zmniejszaja sie ;)
Co do wymiany procesora, to raczej samemu sie tego nie zrobi, wprawdzie nie
rozbieralem notebooka, ale sadze ze dla oszczednosci miejsca procesor jest
tam po prostu wlutowany, wiec samemu nie da sie go wymienic, a serwis
zaspiewa taka cene ze latwiej kupic nowego.

--
stopczyk