Re: Notebook Benq S61

Autor: Foyle <goldiox_at_gazeta.pl>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 22:45:58 MET DST

slawomir.bandzerewicz@gmail.com napisał(a):

> Od kilku dni posiadam tego booka ...ale niestety jestem ze Śląska.
> Jeśli masz jakieś pytania to wal śmiało ;)

Ufff wreszcie ktoś odpowiada na temat. Właściwie to nie mam wiele pytań
bo czytałem recenzje na http://www.notebookcheck.pl. Konfiguracja tego
sprzętu jest bardzo przyzwoita, za te pieniądze to właściwie nic innego
poza Msi i może Optimusem nie znajdę. Brakuje mi tego, żebym mógł
obejrzeć tego kompa przed zakupem i podjąć ostateczną decyzję. Jeśli
możesz to napisz czy jesteś z niego zadowolony, czy dojrzałeś już jakieś
   wady, ewentualnie gdzie i za ile kupowałeś.

Pozdrawiam,
Foyle