Re: Komp zamiast video - jaka konfiguracja?

Autor: <krzysiobWYTNIJTO_at_dami.pl>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 19:54:38 MET DST

Witajcie
Dzięki za wszystkie rady. Jestem nadal zainteresowany złożeniem takiego zestawu.
Ostatnio nie odzywałem się, ponieważ walczyłem ze swoją podstawową jednostką,
którą chciałem trochę polepszyć i jak zawsze bywa w takich okololicznościach
nie tylko wystarczy wymienić płytę główna i procesor, ale trzeba zrobić format
dysku itp...
ale wracając do głównego tematu prawie już mi się wyjaśnia jak ma to wyglądać,
ale jaką zastosować wersję Linuksa. Najlepiej "tumano-odporną" ponieważ
kompletnie się na Linuksie się nie znam...
Proszę o poradę i może jeszcze coć wam się uzmysłowi to czekam na propozycje.
Pozdrawiam