Re: Dysk ATA133 na kontrolerze ATA133 jako DMA 5

Autor: Andrzej <andkas1_at_wp.pl>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 19:46:00 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> "Andrzej" 45321FCA.13617C29@wp.pl

mam tez inne pytanie,
czy praca w takim trybie może w jakiś sposób zaszkodzić pracy
programów, pracujących na tym dysku ?

bo ciekawa rzecz - gdy na tym dysku mam system i programy
(skopiowane wcześniej ghostem z innego dysku) to uruchamiając PhotoShopa 6.0
od razu wywala mi błąd "harware error" a najgorsze jest to, że nie zawsze ...

na innych dyskach problem nie występuje nigdy, a na tym tak.
dodam, że dysk jest sprawny (przechodzi testy)