Re: Komp zamiast video - jaka konfiguracja?

Autor: martin <marcin.ciunelis_at_gmail.com>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 10:23:26 MET DST

Krzysiob napisał(a):
> Ostatnio zepsuło mi się video. Chyba nie warto kupować nowego...
> Chcę złożyć zestaw PC tylko do tych celów + ewentualnie Internet.
> Nie chcę na nim obrabiać filmów.
> Jak ja to widzę:
>
> obudowa - jakaś mini
> dysk twardy - min 250MB
> (bez nagrywarki - będę nakrywał to co chcę z twardziela na drugi komp - przez
> sieć)
> karta sieciowa
> karta graficzna
> karta telewizyjna - czy możliwe jest ustawianie nagrywania z pilota?
> ewentualnie karta muzyczna z głośnikami.

> [...]

karta telewizyjna koniecznie ze sprzetowym koderem mpeg2. Jesli chcesz
ogladac livetv czyli zatrymywac i przewijac program ktory wlasnie jest
nadawany to pomocny bedzie tez sprzetowy dekoder. Takie karty robi
np.HAUPPAUGE. Robia tez karty z dwoma tunerami tv - mozesz jednoczesnie
ogladac live tv i nagrywac program lub nagrywac z dwoch roznych
kanalow.

Co do oprogramowania dla linuksa to slyszalem o dwoch - MythTV - wiecej
mozliwosci, trudniejsza konfiguracja i freevo - mniej wypasiony,
latwiejszy. Podobno oba maja wiecej mozliwosci niz WinXP MC

--
pozdro
m.