Re: wirtualny PC/wymiana danych

Autor: M. \ <sepu_at_USUNTOgazeta.pl>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 18:54:03 MET DST

> Wracając do Twego pytania: Moim zdaniem VM jest aż nazbyt proste, aby do
> czegoś
> nie dojść samodzielnie. :) Natomiast Twoje pytanie (w kontekście VM) jest
> dla
> mnie niezrozumiałe. :) Jeśli chcesz -- opisz dokładniej, co chcesz
> uczynić. :)

Po prostu - chcę mieć możliwość przeglądania wirtualnego dysku twardego i
ewentualnego skopiowania z niego/ na niego
plików istniejących na tym prawdziwym dysku.
Być może, aby to było tak proste, że aż nazbyt proste trzeba doinstalować
virtual tools (tak jak mówił kolega "spadaj").
Niestety nie wszystkie systemy są obsługiwane (nie do każdego wirtualnego
kompa można to ustojostwo doinstalować)