Re: wirtualny PC/wymiana danych

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 18:22:57 MET DST

"M. "SeP"" egtl9k$nej$1@nemesis.news.tpi.pl

> Napisałem przecież:
> Teoretycznie istnieje tam coś takiego jak "shared folders", ale nie wiem jak
> tego narzędzia używać
> (gdzie pojawia się udostępniony folder??)

> Więc ze słowa TAM można wywnioskować, że również korzystam z vmware

Być może. Problem w tym, że jeśli wg Ciebie mam tak duże problemy
z wyciąganiem wniosków -- raczej trudno Ci będzie u mnie zasięgnąć porady. :)

Poza VM istnieje inne tego rodzaju oprogramowanie, także chyba i ze stajni M$.
No i tego innego to ja nie używałem, choć wiem o tym, że jest. :)

Wracając do Twego pytania: Moim zdaniem VM jest aż nazbyt proste, aby do czegoś
nie dojść samodzielnie. :) Natomiast Twoje pytanie (w kontekście VM) jest dla
mnie niezrozumiałe. :) Jeśli chcesz -- opisz dokładniej, co chcesz uczynić. :)

Co i skąd, i ,,komu'' chcesz udostępnić?

E. :)