Re: wirtualny PC/wymiana danych

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 19:29:24 MET DST

"M. "SeP"" egtp4m$4bj$1@nemesis.news.tpi.pl

> Po prostu - chcę mieć możliwość przeglądania wirtualnego dysku twardego

Z niewirtualnej rzeczywistości chcesz zobaczyć to, co jest na wirtulanym dysku.

Ale:

 -- w czasie pracy VM
 -- czy chcesz umieć czytać pliki *.vm*/*.nvram obsługiwane przez VM?

Tego ostatniego nie próbowałem nawet ruszyć, bo nie miałem takiej potrzeby.

A to pierwsze możesz sobie zobaczyć albo poprzez wirtualną sieć (u mnie bez
szans, bo mam aż 192 MiB RAMu i aż pół gigaherca w slotowym Athlonie) albo
z VM możesz zobaczyć jednocześnie i wirtualne dyski, i rzeczywiste, no
i z pozycji VM możesz kopiować do woli w tę i z powrotem. Ponadto możesz
bez problemu podczepiać obrazki dyskietek lub płyt oraz korzystać
z rzeczywistych napędów.

W czym więc leży problem? :)

> i ewentualnego skopiowania z niego/ na niego
> plików istniejących na tym prawdziwym dysku.

E. :)